Ders Saydırma/İntibak İşlemleri Hk.
2025-2026 eğitim döneminde daha önce aldığı dersleri saydırmak üzere başvuruda bulunacak olan öğrencilerimizin aşağıdaki belgeleri Arş.Gör. Feyza Öz'e mail atmaları (feyzaoz@sakarya.edu.tr) gerekmektedir.
1. İntibak başvuru dilekçesi. Bu dilekçe web sitemizin formlar kısmında vardır. Bu dilekçede bulunan ders eşleştirme tablosunun doldurulması zorunludur.
Bu dilekçe imzalı olmalı ve okunur halde gönderilmelidir.
Ders eşleştirmesi yapılırken ders planımız incelenmelidir (bkz. ebs.sakarya.edu.tr/Birim/DersPlan/37154).
2. Ders alınan üniversitenin transkripti. Transkriptler üniversite onaylı veya e-imzalı olmalıdır.
2. Ders içerikleri (ÇAP öğrencileri için zorunlu değildir).
NOT: Mail atmadan önce SAÜ intibak yönergesini lütfen dikkatlice okuyunuz ve intibak başvuru formunu yönergeye uygun şekilde doldurunuz. Belgeleri eksik olan veya formu yönergedeki kurallara göre doldurmayanların talepleri maalesef işleme alınmayacaktır. İntibak işlemleri, bölüme kayıt olduktan sonra iki hafta içerisinde yapılan başvurular için geçerlidir (ÇAP öğrencileri hariç). Yatay geçiş öğrencilerinin rahat bir şekilde ders seçimi yapabilmesi için ders muafiyet taleplerini ivedilikle yapmaları gerekmektedir.